Bende düzenli olarak lösev ve çağdaş yaşamı destekleme derneğine bağış yapıyordum, şu an löseve yapıyorum, diğer kurumlara vs hiç güvenmiyorum. ara ara sma hastaları için bağış yapıyorum.