• 27-07-2022, 22:07:51
    #10
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildiğim kadarıyla vücudunda iz olanlar giremiyor, benim vücudumun çeşitli bölgelerinde (kafa (saç dibi), yanak (sakal bölgesi), ellerimde, ayağımda vs.) dikiş izi falan var olmayabilir sanırım elimde falan...
    Söylediğim gibi heyeti bir deneyin, diğer türlü bir yılınız ve emeğiniz yalan olmasın.
  • 27-07-2022, 22:44:17
    #11
    ben mi yanlış hatırlıyorum bilmiyorum ama ham puanınız zaten 190 , 250 olan polisliğe girmeniz imkansız 249 dahi olsa almazlar.