• 26-07-2022, 16:27:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar ben istanbulkart üzerinden krediye başvurdum onaylandı da kartıma geçti ama benim ne İstanbulkartım var ne de İstanbulda ikamet ediyorum ben bu parayı nasıl nakite çevireceğim forumda yapan var mı?
  • 26-07-2022, 16:30:06
    #2
    🤖 AI Developer
    Merhaba, istanbul kartı çıkartıp parayı önce ona aktarıp sonra başvuru merkezinden form doldurup çekme talebi açmanız lazım. 60 tl kesintisi oluyor.
  • 26-07-2022, 16:32:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ibra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, istanbul kartı çıkartıp parayı önce ona aktarıp sonra başvuru merkezinden form doldurup çekme talebi açmanız lazım. 60 tl kesintisi oluyor.
    İstanbulda oturmuyorum ki
  • 26-07-2022, 16:33:34
    #4
    🤖 AI Developer
    routerteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbulda oturmuyorum ki
    Hocam başka bir yöntemi yok diye biliyorum. Ama birine aktarıp başvuru merkezine gidip ona çektirebilir misiniz onuda bilmiyorum. Çok sıra oluyor bilginiz olsun.
  • 26-07-2022, 16:36:32
    #5
    Bende gördüm acaba mantıklımı ödemeleri nasıl oluyor
  • 26-07-2022, 16:38:09
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Forumda bozan arkadaşlar var
  • 26-07-2022, 17:06:45
    #7
    beni fibabank müşterisini olmaya yönlendirdi herkeste bu oluyor mu ? kayıt olmasına olucam da bu sefer de nfc okumuyor telefon
  • 26-07-2022, 19:43:28
    #8
    İş tarafımca alınmıştır . Teşekkür ederim