Web Sitem Nasıl Olmuş ? +R10
14
●516
- 24-07-2022, 17:39:19Hocam footer ayarlarını yapmadım. Kafamda bu temayı baştan kodlayıp kullanmak var. Çünkü elementor ile yapıldı web site oda hali ile biraz hız sorunu yaşatabiliyor. O yüzden pek detaylara girmedim.YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-07-2022, 17:59:31Tuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleonlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇok teşekkür ederimbilirkishi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle