• 23-07-2022, 02:16:11
    #10
    vergi dairesine gidip bu sosyal medya levhanızı kapatmak istediğinizi söyleyeceksiniz dilekçe yazdıracaklar yine oda oda gezeceksiniz daha sonra terk edilmiş sigortalı olacarak gözükecek sistemde
  • 23-07-2022, 02:18:19
    #11
    PremiumTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vergi dairesine gidip bu sosyal medya levhanızı kapatmak istediğinizi söyleyeceksiniz dilekçe yazdıracaklar yine oda oda gezeceksiniz daha sonra terk edilmiş sigortalı olacarak gözükecek sistemde
    interaktif vergi dairesinden kapatma işlemini yapamaz miyim hocam
  • 23-07-2022, 02:19:42
    #12
    stranos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    interaktif vergi dairesinden kapatma işlemini yapamaz miyim hocam
    online olarak kapatılabiliyor mu bilgim yok ben en sağlıklısı oraya gitmeniz ve direk olarak görüşmeniz daha sağlıklı olacaktır
  • 23-07-2022, 02:24:06
    #13
    PremiumTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    online olarak kapatılabiliyor mu bilgim yok ben en sağlıklısı oraya gitmeniz ve direk olarak görüşmeniz daha sağlıklı olacaktır
    hocam yaklaşık 1 2 ay gitmem imkansız gibi yazlık yerdeyim
  • 23-07-2022, 02:51:31
    #14
    Hocam genç girişimci desteğinden yararlanamayıp üstüne birden kazancımızdan fazla bağkur çıkması kadar saçma bir şey yok hala el atılmamış bu duruma. Bende gittim daha yeni sigortalı bir işte çalışmaktan başka bir çözümü yok henüz bağkur başlıyor.
  • 23-07-2022, 03:07:39
    #15
    Serdarnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam genç girişimci desteğinden yararlanamayıp üstüne birden kazancımızdan fazla bağkur çıkması kadar saçma bir şey yok hala el atılmamış bu duruma. Bende gittim daha yeni sigortalı bir işte çalışmaktan başka bir çözümü yok henüz bağkur başlıyor.
    aynen hocam. Bu istisna belgesini iptal etsek vs bagkur ödemesini de iptal edebilir miyiz
  • 01-09-2022, 15:22:01
    #16
    PremiumTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şöyle söyleyim bende bilmediğim için bu durumdan müzdarip oldum bu konuyu okuyan ve başka mağdur olan arkadaşlara da bilgi olsun.

    bende bu habere dayanıp youtube da gördüğüm videolar doğrultusunda gittim ve başvurdum tüm evraklarım tam mı başka gereken evrak var mı imzalayacağım dememe rağmen bana yok bu kadar dedi ve mutlu mutlu ayrıldım. Meğerse açtığım günden itibaren bağkur başlıyormuş ve (bu izlediğim videoların hiçbirinde belirtilmemişti ya da ben denk gelmedim) 3 ay boyunca nasıl olsa zararı yok diye hiçbir ödeme almadım. Daha sonra beni 3.ayın sonunda vergi dairesinden aradılar. Dedilerki size ait bir vergi cezası gözüküyor. E tebligat belgesi çıkarmamışsınız, (ki ilk 15 gün içinde çıkması gerekiyormuş) kuruma gelmeniz gerekiyor. Efenim neyse gittim kuruma şahıs olarak gözüktüğüm için 1000 tl (Kurumsallarda 2000 tl imiş) ceza var ödemeniz gerekiyor. Dedim ben size o gün başka evrak var mı çıkması gereken diye sorduğumda yok demiştiniz. Ben size yardımcı olacağım dedi dilekçe doldurttu ve 4 te birini ödeyip ufak bi sıyrıkla atlattığım gibi o gün kapattım o sosyal medya yöneticiliği. Artık adıma öyle bir hesap yada levha yoktu. Sonra bu olayı araştırırken akşamına meğerse bağkur da açılıp bir yandan işliyormuş açtığım günden beri 3 ay olmuş, borç 5000tl faize binmeye başlamış bile dedim ödemem ben bunu araştırdım yok kızın birisi gidip dilekçe vermişte sildirmişte bir çok kanala baktım sonra o kızın bağkur borcunu sildirdiği yalanı ortaya çıkıp videosunu kaldırmasınımı bunu ifşalayan diğer ağdurlar mı dersin. En sonunda bende son ümit yazdım CİMER e gelen cevap ilk defa mutlu etti beni aşağıya bırakıyorum. Sanırım Gerçekten şu olayda tek bu olaydan dolayı bağkur borcunu sildirebilen tek kişi benim.


    Hocam ne yazdınız tam olarak? Teşvik girişlerininiz yapılmış olup dendiğine göre genç girimcilikten felan mı faydalandınız?