• 22-07-2022, 15:45:18
    #1
    8bitle insanları çizsem sizce ne kadar bu biraz özensiz oldu ama
  • 22-07-2022, 15:47:01
    #2
    Basic'te yazdığım programlar geldi aklıma

    Bol kazançlar.
  • 22-07-2022, 15:50:24
    #3
    Piyasayı bilmiyorum ama mesela ben yaptırsam gönlümden 50 tl kopardı.
  • 22-07-2022, 16:01:10
    #4
    pixel art değil mi bu zaten.
  • 22-07-2022, 16:06:28
    #5
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pixel art değil mi bu zaten.
    Değil hocam
  • 22-07-2022, 16:45:25
    #6
    Yanlış anlamayın ama resimleri pixelart'a çeviren programlar var zaten.