
Bugün ehliyetim geldi hiç hevesim olmamasına rağmen ki gerçekten hevesim yoktu çevremdeki herkes arabayla o kadar ilgilenirdi ki benim dikkatimi asla çekmezdi bu yüzden çevrem de asla ilk seferde alamazsın dedi ben ise sadece direksiyon derslerine giderek ilk seferde geçtim ve gerçekten çok mutluyum fakat tek sorunum arabamızın olmaması

Daha önceden arabamız vardı fakat satmak durumunda kaldık. Ben ise araba sürmeyi çok seviyorum. Hevesle tiktak ve moov uygulamalarını indirdim sözleşme maddelerini okurken en az 1 yıllık ehliyetimin olması gerektiğini öğrendim ve açıkçası üzülmedim değil

Sorum ise şu 1 yıl beklememe gerek kalmadan sürebileceğim bir uygulama mevcut mu acaba ?
Dertsiz Başına Dert Almak İstemiyorsan Tabi ..