Droneyi uçurdum sorunsuz gidiyor geliyor hafif 10 metre falan ileri getirdim sonra kumandaya geri gelmesi için komut verdim. (Özelliği var, butona basınca kumandaya geliyor ve yere konuyor.) Bu komutu sanırım yanlış anladı ve hızlıca benden uzaklaştı. Böyle bir durumda ne yapmalıyım? Ürün uçtu gitti
iade de veremem. Tamamen ürün hatası.
)). Dron için üzgünüm
kusura bakmayın valla bende kahkaha attım