Eğlencesine drone aldık bimden, 600 tl ödedik.

Droneyi uçurdum sorunsuz gidiyor geliyor hafif 10 metre falan ileri getirdim sonra kumandaya geri gelmesi için komut verdim. (Özelliği var, butona basınca kumandaya geliyor ve yere konuyor.) Bu komutu sanırım yanlış anladı ve hızlıca benden uzaklaştı. Böyle bir durumda ne yapmalıyım? Ürün uçtu gitti iade de veremem. Tamamen ürün hatası.