• 18-07-2022, 23:06:20
    #1
    Eğlencesine drone aldık bimden, 600 tl ödedik.

    Droneyi uçurdum sorunsuz gidiyor geliyor hafif 10 metre falan ileri getirdim sonra kumandaya geri gelmesi için komut verdim. (Özelliği var, butona basınca kumandaya geliyor ve yere konuyor.) Bu komutu sanırım yanlış anladı ve hızlıca benden uzaklaştı. Böyle bir durumda ne yapmalıyım? Ürün uçtu gitti iade de veremem. Tamamen ürün hatası.
  • 18-07-2022, 23:07:23
    #2
    Hocam çok özür dileyerek kahkaha attım)). Dron için üzgünüm
  • 18-07-2022, 23:07:48
    #3
    Rakipsiz
    Ciddi misiniz kusura bakmayın valla bende kahkaha attım
  • 18-07-2022, 23:08:53
    #4
    Bedirhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciddi misiniz kusura bakmayın valla bende kahkaha attım
    Ciddiyim, bana gelmesi gerekirken dümdüz ileri tarlaya gitti ve bulamadık Şikayetvara yazdım ama kesin cevap bile alamam. Rüzgar bile yoktu..
  • 18-07-2022, 23:09:31
    #5
    Dişi bir drone gördüyse demek peşinden gitmiş hocam ahahzhhahaha
  • 18-07-2022, 23:10:13
    #6
    Hocam kusura bakma ama keşke el sallasaydın arkasından
  • 18-07-2022, 23:10:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    https://youtu.be/HXjPV6Sqa8U
  • 18-07-2022, 23:12:11
    #8
    Hocam dönerse sizindir...
  • 18-07-2022, 23:12:57
    #9
    Ben phantomda bile eve dön tuşunu kullanırken 3 kez düşünüyorum siz bim dronuna iyi cesaret etmişsiniz