• 17-07-2022, 22:16:28
    #1
    Araç için ısı cam filmi kullanan var mı?

    %99 ısıyı kestiğini iddia edenler var.Deneyip tecrübesi olan var mı?Özellikle ön cam için.
  • 17-07-2022, 22:19:51
    #2
    Bi ara çocukken sırtıma ısı cam atmışlardı annem cımbızla ayıklamıştı
    Isıcam a ait tek bilgim çok lanet birşey olduğu
  • 17-07-2022, 22:20:49
    #3
    LLumar air serisini kullanabilirsiniz. Fiyatı pahalı fakat kesinlikle işini yapıyor. Aracı yakın zamanda satmayacaksanız yaptırın derim. İstanbul'daysanız yer tavsiye edebilirim.
  • 17-07-2022, 22:22:32
    #4
    Amerikan cam filmi var memnunum En azından güneş yakmıyor.
  • 17-07-2022, 22:22:51
    #5
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LLumar air serisini kullanabilirsiniz. Fiyatı pahalı fakat kesinlikle işini yapıyor. Aracı yakın zamanda satmayacaksanız yaptırın derim. İstanbul'daysanız yer tavsiye edebilirim.
    3M kullanmayı düşünüyorum.Sanırım Crystal serisiydi.Bu marka için bilginiz var mı?

    Aracın ön göğüs kısmının ısınmasını engellemek istiyorum.

    Konya veya Ankara düşünüyorum.
  • 17-07-2022, 22:24:00
    #6
    Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerikan cam filmi var memnunum En azından güneş yakmıyor.
    Ön camdan içeriye giren ışığı azaltmaması gerek.Ön cama karartma yapılması yasak.Bu açıdan sorun çıkartmayacak bir şey arıyorum.
  • 17-07-2022, 22:35:45
    #7
    Kaliteli ürün fayda ediyor hocam.
  • 17-07-2022, 22:36:19
    #8
    dowerpower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaliteli ürün fayda ediyor hocam.
    Kullandığınız/önerdiğiniz bir ürün var mı?
  • 17-07-2022, 22:39:06
    #9
    ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandığınız/önerdiğiniz bir ürün var mı?
    Hocam selam Llumar air 80 kullanılan arac ile yolculuk ettik 1 hafta yazlık yerde. Fazlasiyla is yapti diyebilirim