Araç için ısı cam filmi kullanan var mı?
%99 ısıyı kestiğini iddia edenler var.Deneyip tecrübesi olan var mı?Özellikle ön cam için.
Isı Cam Filmi Hk.
8
●116
- 17-07-2022, 22:22:513M kullanmayı düşünüyorum.Sanırım Crystal serisiydi.Bu marka için bilginiz var mı?Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aracın ön göğüs kısmının ısınmasını engellemek istiyorum.
Konya veya Ankara düşünüyorum. - 17-07-2022, 22:24:00Ön camdan içeriye giren ışığı azaltmaması gerek.Ön cama karartma yapılması yasak.Bu açıdan sorun çıkartmayacak bir şey arıyorum.Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2022, 22:36:19Kullandığınız/önerdiğiniz bir ürün var mı?dowerpower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2022, 22:39:06Hocam selam Llumar air 80 kullanılan arac ile yolculuk ettik 1 hafta yazlık yerde. Fazlasiyla is yapti diyebilirimramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En azından güneş yakmıyor.