Biz eski bir binada otururken
Bina portları çok kötüydü giriş kutusu yer değiştirdik ce hız değişiyor du
Altyapı değilse tahminen ya öyle yada modemden diye düşünüyorum
Ben yüksek hız alırken son zamanlarda kötü olmuştu 10 üstüne çıkamıyordum telekom kutusundan yer değiştirce hız yükseliyordu belki aynı durum olabilir, kablom sağlamdı dış cephe kalın kablolardandı