Lokasyonda alternatif her hangi bir fiber varsa muhakkak fibere geçmeye çalışın. Mahallemdeki VDSL- ADSL kabinin yanından geçerken duyduğum o fan gürültüsü bile ne yazık ki bu teknolojinin miadının dolması gerektiğini hissettiriyor ( Allahtan mahallede fiber varda bu sesli kabine çok şükür muhtaç kalmadık ). Bu işlerde bilgili olmadığımdan veya mesleğim bu olmadığından ahkam kesiyormuş gibi gözükmem istemem sadece ses gürültüsü bile bu nasıl mükemmel (!!) bir teknoloji ve gelişmişlik böyle dedirtiyor.