modeme her reset attıgımda,bu şekilde sınırlı ip gelmesi sadece superonline a özel bişey mi acaba?yoksa ttnetin yada var mı bilmiyorum ama turknetin filan fiberini kullansam ondada aynı mı durum?fiber kullanan arkadaşlar bu konudaki bilgisini,tecrübesini benle paylaşırsa çok sevinirim.çünkü bi ara bulundugum yerde fiber alt yapısı oldugu halde,kesin hepsinde böyledir diye geçmeyi hiç düşünmedim dahi.
edit : belki bigün birisi daha merak eder,sonucu paylaşayım

bi arkadaşım ttnet vdslden ttnet fibere geçti ve bugün kontrol ettim bizzat.ard arda 15-16 defa reset attık ve hepsindede farklı ip numarası verdi.en azından 15-16 tanesinde eminim yani,daha fazlasını test edemedim şuan.ama tahminim,ttnet de adsl/vdsl/fiber farketmiyor bu konuda.ip blogu ttnetde her türlü geniş anlaşılan...