Karanlık tema mı aydınlık tema mı? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Karanlık tema mı aydınlık tema mı?
19
●
346
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Karanlık tema mı aydınlık tema mı?
1
2
3
17-07-2022, 08:44:30
#19
Görkem
Normalde her kullandığım şeyde gece modunu açarım ama nedense r10 gece modu gözüme hoş gelmiyor. Belki de forum olduğu için, sanki her şey birbirine giriyor ve ayırt edicilik azalıyor.
17-07-2022, 08:47:04
#20
umityildrim
Merhaba. Gündüz beyaz tema, gece siyah tema kullanıyorum. 🙂
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler