• 17-07-2022, 08:44:30
    #19
    Normalde her kullandığım şeyde gece modunu açarım ama nedense r10 gece modu gözüme hoş gelmiyor. Belki de forum olduğu için, sanki her şey birbirine giriyor ve ayırt edicilik azalıyor.
  • 17-07-2022, 08:47:04
    #20
    Merhaba. Gündüz beyaz tema, gece siyah tema kullanıyorum. 🙂