Konu
Karanlık tema mı aydınlık tema mı?
17-07-2022, 08:44:30
#19
Görkem
Normalde her kullandığım şeyde gece modunu açarım ama nedense r10 gece modu gözüme hoş gelmiyor. Belki de forum olduğu için, sanki her şey birbirine giriyor ve ayırt edicilik azalıyor.