• 15-07-2022, 22:55:00
    #1
    Herkese merhaba değerli R10 üyeleri
    Yeni mezun oldum bilişim yazılım üzerine okumak istiyorum ilk senemde çok hazırlanamadım bir sene kalma piskolojisini kaldıramam gibi geliyor sizce Bilgisayar Programcılığına gidilir mi? Eğer iyi bir yazılımcı olamazsam zaten işi yapamayacağım için üniversiteyi sadece yeni insanlar şehir dışına bir adım olarak görüyorum çok kafam karışık yks sonuçları da bir kaç gün içinde açıklanacak her bilgiye açığım şimdiden teşekkürler
  • 15-07-2022, 22:56:56
    #2
    Kendini bu alanda geliştirmek istiyorsan bilg prog. başlayıp sonra dgs ile bilg veya yazılım müh geçebilirsin. Tabi bölümü okurken kendini geliştirmen daha da önemli, zira üniversitede verilen bilgiler ham oluyor ve senin onları işlemen lazım.
  • 15-07-2022, 22:58:37
    #3
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendini bu alanda geliştirmek istiyorsan bilg prog. başlayıp sonra dgs ile bilg veya yazılım müh geçebilirsin. Tabi bölümü okurken kendini geliştirmen daha da önemli, zira üniversitede verilen bilgiler ham oluyor ve senin onları işlemen lazım.
    Hocam eğer gidersem amaçlarım aile ortamından çıkıp 2 yıl boyunca güzel bir yazılımcı olmak üniversiteyi okumam ise diplomamın olması sizce dgs siz gidilir mi?
  • 15-07-2022, 23:01:20
    #4
    İnternet sektörü çok geniş hocam forumda nice yazılımlar var önü açık tabi sizin gelişmenize bağlı ben DGS ile makine mühendisliği geçtim fakat bu sene bilgisayar programcılığı içinde tercihte bulunacağım
  • 15-07-2022, 23:01:51
    #5
    2 yıllık bölüm sonrasında dgs ile geçiş yaparsın mühendisliğe. Geçmek illa şart değil ama mühendislik diploması işine daha çok yarar. Kendini geliştirmen asıl önemli olan.
  • 15-07-2022, 23:03:33
    #6
    DGS ile yazılım mühendisliğine geçmek zor diye duymuştum. Doğruluğunu bilmiyorum
  • 15-07-2022, 23:03:34
    #7
    Gidilir neden gidilmesin. Fakat devlete girmekse amacın daha farklı bölümler de tercih edebilirsin düşük puanla alan.
  • 15-07-2022, 23:04:23
    #8
    gidilir, programlamaya girişi öğrenirsin ama her türlü sende bitiyor ne yazılım merakla doğru orantılı kendini ne kadar geliştirebilirsen o kadar kolay iş bulursun ne okuduğunun bir önemi yok 2 sene bilgisayara kapanıp kendini yazılımda yine geliştirebilirsin ama tabiki diplomanın hayatta sana pek çok faydası olacaktır
  • 15-07-2022, 23:04:29
    #9
    Okuyabilirsiniz tabii ki, kendinizi geliştirmek için de bolca zamanınız olacaktır. Yukarıda arkadaşların dediği gibi sonrasında DGS'ye de girebilirsiniz.