gidilir, programlamaya girişi öğrenirsin ama her türlü sende bitiyor ne yazılım merakla doğru orantılı kendini ne kadar geliştirebilirsen o kadar kolay iş bulursun ne okuduğunun bir önemi yok 2 sene bilgisayara kapanıp kendini yazılımda yine geliştirebilirsin ama tabiki diplomanın hayatta sana pek çok faydası olacaktır