Herkese merhaba değerli R10 üyeleri
Yeni mezun oldum bilişim yazılım üzerine okumak istiyorum ilk senemde çok hazırlanamadım bir sene kalma piskolojisini kaldıramam gibi geliyor sizce Bilgisayar Programcılığına gidilir mi? Eğer iyi bir yazılımcı olamazsam zaten işi yapamayacağım için üniversiteyi sadece yeni insanlar şehir dışına bir adım olarak görüyorum çok kafam karışık yks sonuçları da bir kaç gün içinde açıklanacak her bilgiye açığım şimdiden teşekkürler
2 yıllık bilgisayar programcılığı gidilir mi?
43
●2.034
- 15-07-2022, 22:55:00
- 15-07-2022, 22:58:37Hocam eğer gidersem amaçlarım aile ortamından çıkıp 2 yıl boyunca güzel bir yazılımcı olmak üniversiteyi okumam ise diplomamın olması sizce dgs siz gidilir mi?Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-07-2022, 23:03:33DGS ile yazılım mühendisliğine geçmek zor diye duymuştum. Doğruluğunu bilmiyorum
- 15-07-2022, 23:04:23gidilir, programlamaya girişi öğrenirsin ama her türlü sende bitiyor ne yazılım merakla doğru orantılı kendini ne kadar geliştirebilirsen o kadar kolay iş bulursun ne okuduğunun bir önemi yok 2 sene bilgisayara kapanıp kendini yazılımda yine geliştirebilirsin ama tabiki diplomanın hayatta sana pek çok faydası olacaktır