• 15-07-2022, 14:25:32
    #1
    Sevgili dolandırıcımız
    Emre Düşünceli Bey tarafından 200₺ tokatlanmış bulunmaktayım. Kredi çıkarırım dedi bende ihtimal vermedim ama yine olur mu olur derken parayı gönderdim sonradan bi bakayım derken kendisine d0lndrıcı olduğunu söylediğimde engelledi. Daha önce konusuna denk gelmemiştim. Sabahta yeni uyanmıştım güzelce ayılttı beni sağolsun 🤣
    Numarasını sağa sola yaymak istiyorum şöyle şehvetli arayışta tvler siteler falan 🤣

    numarası : 0538 027 66 30
  • 15-07-2022, 14:27:13
    #2
    Düşünceli soyadına sahip şahıs, soyadını üç-kağıtçı olarak değiştirsin.
    • tutkugurur
    tutkugurur bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-07-2022, 14:27:43
    #3
    Hocam bankadaki müşteri temsilcisi bile emin konuşamıyor, sen nasıl inandın bunlara. Geçmiş olsun.
    • tutkugurur
    tutkugurur bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-07-2022, 14:27:51
    #4
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Allah 200 lirayla kurtarmış hocam bizim bi akraba evlilik vaadiyle tokatlandı. Adam bankamatikten parasını çekiyor, kredi kartlarından nakit avans çekiyor toplam zarar 30.000. Adam yakalandı da hepse girdi. 7 yıl yatacakmış heralde.
  • 15-07-2022, 14:28:21
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşünceli soyadına sahip şahıs, soyadını üç-kağıtçı olarak değiştirsin.
    Gerçekten düşünceli biri her konuyla ilgili bilgili ama sonunu bağlayamıyor 🤣
  • 15-07-2022, 14:28:31
    #6
    Yahu kimse bu adamı şikayet etmiyor mu? Bu kadar basit mi yani?
    Şaşkaza biz bir ticarerimizde 50₺ eksik versek bizi şikayet etseler 20 sene hapis yatarız.
  • 15-07-2022, 14:30:03
    #7
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah 200 lirayla kurtarmış hocam bizim bi akraba evlilik vaadiyle tokatlandı. Adam bankamatikten parasını çekiyor, kredi kartlarından nakit avans çekiyor toplam zarar 30.000. Adam yakalandı da hepse girdi. 7 yıl yatacakmış heralde.
    İyi bari o kadar gitmedi çıkacağı varmış dedik artık napalım
  • 15-07-2022, 14:31:33
    #9
    R10.NET'in Bence En İyisi
    tutkugurur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi bari o kadar gitmedi çıkacağı varmış dedik artık napalım
    yani beterin beteri var. Adam mahkemede bana borcu vardı ödemiyordu benden bu şekilde aldım demiş hakim inansa serbest kalacakmış