üniversiteden mezun oldum e devletten bakınca mezun belgemi oluşturabiliyorum fakat askerliği sorgulatınca hala 2027 gözüküyor yani güncellenmemiş askerliği 2 yıl ertelemek istiyorum fakat böyle bir hakkım olmadığı yazıyor bu durumla ilgili bilgisi olan var mı?