Merhaba dostlar bas ile hotmail captchasını geçmeye çalışıyorum fakat bir türlü geçemiyorum servisi 2captcha ayarlasam çözemiyor rucaptcha ayarlasam çözemiyor anti captcha ayarladığımda ise 3-4 kere deneme çözebiliyor bazen çözemiyor böyle olmasıda hem çok fazla masraf hemde çok büyük vakit kaybı yaratıyor. Aranızda hotmail captchasını geçebilen varsa bas ile ücretli/ücretsiz destek olabilir mi ?
Edit: Arayış devam ediyor
Browser Automation Studio (BAS) da Hotmail Captchasını Geçebilen Var mı ?
1
●150
- 12-07-2022, 16:23:56