• 12-07-2022, 16:23:56
    #1
    Merhaba dostlar bas ile hotmail captchasını geçmeye çalışıyorum fakat bir türlü geçemiyorum servisi 2captcha ayarlasam çözemiyor rucaptcha ayarlasam çözemiyor anti captcha ayarladığımda ise 3-4 kere deneme çözebiliyor bazen çözemiyor böyle olmasıda hem çok fazla masraf hemde çok büyük vakit kaybı yaratıyor. Aranızda hotmail captchasını geçebilen varsa bas ile ücretli/ücretsiz destek olabilir mi ?

    Edit: Arayış devam ediyor
  • 12-07-2022, 16:26:48
    #2
    PM gönderirseniz yardımcı olabilirim