• 12-07-2022, 09:41:51
    #1
    Boyu 18 yaşından sonra uzamış arkadaşlar var mı?
    Varsa ne yaptılar, anlatabilirler mi?
    Herkese iyi bayramlar.
  • 12-07-2022, 09:43:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    4 cm daha uzadım 1.82 oldum 20 yaşındayım 2 yıl daha uzar 1 2 cm 22 ya kadar 18 den 10 cm uzayan da var basketbol vs oynayabilirsin
  • 12-07-2022, 09:44:39
    #3
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 cm daha uzadım 1.82 oldum 20 yaşındayım 2 yıl daha uzar 1 2 cm 22 ya kadar 18 den 10 cm uzayan da var basketbol vs oynayabilirsin
    Siz neler yaptınız hocam?
  • 12-07-2022, 09:46:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ercanwebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz neler yaptınız hocam?
    Sadece çalışıyorum 12 saat PC başındayım genel olarak köpek vs gezdiriyorum genelde et türü şeyler yerim günde 1 litre süt garanti tuketirim bunlarla belki etkisi olmayabilir ama yaptığım düzenli şeyler bunlar 1 haftadır yapmıyorum sadece de boy konusu bana kalırsa çok takmamali insan zaten karşı cins boy ortalaması da düşük olduğu için arada uçuk cm farkları çıkabiliyor o yüzde 1.75 felan ideal gibi erkek boylarında hani benim düşüncem bu yönde
  • 12-07-2022, 09:47:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece çalışıyorum 12 saat PC başındayım genel olarak köpek vs gezdiriyorum genelde et türü şeyler yerim günde 1 litre süt garanti tuketirim bunlarla belki etkisi olmayabilir ama yaptığım düzenli şeyler bunlar 1 haftadır yapmıyorum sadece de boy konusu bana kalırsa çok takmamali insan zaten karşı cins boy ortalaması da düşük olduğu için arada uçuk cm farkları çıkabiliyor o yüzde 1.75 felan ideal gibi erkek boylarında hani benim düşüncem bu yönde
    sen karşı cinsmisin yoksa rakiplerin olan erkek mi bakıs cok yanlıs ama bu konuda ypabilecegin hiçbişey yok genetik
  • 12-07-2022, 09:48:07
    #6
    Bende uzadım herhalde 1.92 yim şuan
  • 12-07-2022, 09:48:30
    #7
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece çalışıyorum 12 saat PC başındayım genel olarak köpek vs gezdiriyorum genelde et türü şeyler yerim günde 1 litre süt garanti tuketirim bunlarla belki etkisi olmayabilir ama yaptığım düzenli şeyler bunlar 1 haftadır yapmıyorum sadece de boy konusu bana kalırsa çok takmamali insan zaten karşı cins boy ortalaması da düşük olduğu için arada uçuk cm farkları çıkabiliyor o yüzde 1.75 felan ideal gibi erkek boylarında hani benim düşüncem bu yönde
    Aynen. Bence de, fazla uzun olmak değil de şöyle maksimum 1.78 falan kâfi geliyor bana da. Ben 1.77'yim.
  • 12-07-2022, 09:48:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    mistarin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen karşı cinsmisin yoksa rakiplerin olan erkek mi bakıs cok yanlıs ama bu konuda ypabilecegin hiçbişey yok genetik
    Ben genel olarak konuştum sonuçta yorum yapma hakkım var ayrıca genetik diye bir şey yok tonla boy uzatma ameliyatı var teknoloji eskisi gibi değil fikre katilmiyorsan lekelemen gerekmez ben o fikri konuyu açan kişinin içi rahat olsun diye yazdım az empati kurabilirsin. Konuya direk atlama sana tavsiyemdir.
  • 12-07-2022, 09:48:58
    #9
    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende uzadım herhalde 1.92 yim şuan
    Neler yaptınız hocam?