AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece çalışıyorum 12 saat PC başındayım genel olarak köpek vs gezdiriyorum genelde et türü şeyler yerim günde 1 litre süt garanti tuketirim bunlarla belki etkisi olmayabilir ama yaptığım düzenli şeyler bunlar 1 haftadır yapmıyorum sadece de boy konusu bana kalırsa çok takmamali insan zaten karşı cins boy ortalaması da düşük olduğu için arada uçuk cm farkları çıkabiliyor o yüzde 1.75 felan ideal gibi erkek boylarında hani benim düşüncem bu yönde
Aynen. Bence de, fazla uzun olmak değil de şöyle maksimum 1.78 falan kâfi geliyor bana da. Ben 1.77'yim.