Boyu 18 yaşından sonra uzamış arkadaşlar var mı?
Varsa ne yaptılar, anlatabilirler mi?
Herkese iyi bayramlar.
18 yaşından sonra boyu uzayan var mı?
14
●444
- 12-07-2022, 09:41:51
- 12-07-2022, 09:44:39Siz neler yaptınız hocam?AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2022, 09:46:31Üyeliği durdurulduSadece çalışıyorum 12 saat PC başındayım genel olarak köpek vs gezdiriyorum genelde et türü şeyler yerim günde 1 litre süt garanti tuketirim bunlarla belki etkisi olmayabilir ama yaptığım düzenli şeyler bunlar 1 haftadır yapmıyorum sadece de boy konusu bana kalırsa çok takmamali insan zaten karşı cins boy ortalaması da düşük olduğu için arada uçuk cm farkları çıkabiliyor o yüzde 1.75 felan ideal gibi erkek boylarında hani benim düşüncem bu yöndeercanwebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2022, 09:47:39Üyeliği durduruldusen karşı cinsmisin yoksa rakiplerin olan erkek mi bakıs cok yanlıs ama bu konuda ypabilecegin hiçbişey yok genetikAnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2022, 09:48:30Aynen. Bence de, fazla uzun olmak değil de şöyle maksimum 1.78 falan kâfi geliyor bana da. Ben 1.77'yim.AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2022, 09:48:58Üyeliği durdurulduBen genel olarak konuştum sonuçta yorum yapma hakkım var ayrıca genetik diye bir şey yok tonla boy uzatma ameliyatı var teknoloji eskisi gibi değil fikre katilmiyorsan lekelemen gerekmez ben o fikri konuyu açan kişinin içi rahat olsun diye yazdım az empati kurabilirsin. Konuya direk atlama sana tavsiyemdir.mistarin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2022, 09:48:58Neler yaptınız hocam?onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle