Merhaba arkadaşlar ek olarak para kazanmak için gmail açıp satmayı düşünüyorum.
Bilgisayardan 1 adet gmail açtım 2. yi oluşturunxa telefon onayı istedi bunun bir yolu var mı acaba yardımcı olursanız sevinirim.
Gmail satan arkadaşlar konuya lütfen
11
●312
- 10-07-2022, 19:17:51Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.metodu var hocam ama telefondan oluyo
- 10-07-2022, 19:18:39Üyeliği durdurulduTamamdır hocam teşekkürler ben biraz araştırayım o zaman bu konuyu ilginiz için saolunAKSESUAROG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2022, 19:27:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Telefondan mobil veriyi açıp gizli sekmeden hesap açmayı dene çıkmayacaktır.Lixible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2022, 19:36:30Üyeliği durduruldusatan baya kişi var hocam forumda bende harçlık çıksın diye gmail açıp satmayı düşünüyorummauro1160 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2022, 19:37:11bende kötu durumdayım işde bende satmayı dusunuyorum kaça satılır ki tahmini?Lixible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2022, 19:39:21Üyeliği durduruldugizli sekmeden açtığımız sürece herhangi bir sorun olur mu hocam eskiden telefon sıfırlıyorlardı gmail üzerindenSeonuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle