Merhaba arkadaşlar ek olarak para kazanmak için gmail açıp satmayı düşünüyorum.
Bilgisayardan 1 adet gmail açtım 2. yi oluşturunxa telefon onayı istedi bunun bir yolu var mı acaba yardımcı olursanız sevinirim.