• 10-07-2022, 19:17:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar ek olarak para kazanmak için gmail açıp satmayı düşünüyorum.
    Bilgisayardan 1 adet gmail açtım 2. yi oluşturunxa telefon onayı istedi bunun bir yolu var mı acaba yardımcı olursanız sevinirim.
  • 10-07-2022, 19:17:51
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    metodu var hocam ama telefondan oluyo
  • 10-07-2022, 19:18:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    AKSESUAROG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    metodu var hocam ama telefondan oluyo
    Tamamdır hocam teşekkürler ben biraz araştırayım o zaman bu konuyu ilginiz için saolun
  • 10-07-2022, 19:27:31
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Lixible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamdır hocam teşekkürler ben biraz araştırayım o zaman bu konuyu ilginiz için saolun
    Telefondan mobil veriyi açıp gizli sekmeden hesap açmayı dene çıkmayacaktır.
  • 10-07-2022, 19:34:22
    #5
    Aga nasıl satıyorsunuz ya ? alan oluyor mu? nerelerde satıyorsunuz merak ettim.
  • 10-07-2022, 19:36:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    mauro1160 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aga nasıl satıyorsunuz ya ? alan oluyor mu? nerelerde satıyorsunuz merak ettim.
    satan baya kişi var hocam forumda bende harçlık çıksın diye gmail açıp satmayı düşünüyorum
  • 10-07-2022, 19:37:11
    #7
    Lixible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satan baya kişi var hocam forumda bende harçlık çıksın diye gmail açıp satmayı düşünüyorum
    bende kötu durumdayım işde bende satmayı dusunuyorum kaça satılır ki tahmini?
  • 10-07-2022, 19:39:21
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Seonuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefondan mobil veriyi açıp gizli sekmeden hesap açmayı dene çıkmayacaktır.
    gizli sekmeden açtığımız sürece herhangi bir sorun olur mu hocam eskiden telefon sıfırlıyorlardı gmail üzerinden
  • 10-07-2022, 20:02:39
    #9
    Forumun yarısı gmail satmaya başladı