• 10-07-2022, 10:35:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba hep karşıma çıkan "Yeşillendik "Sarilandik" "Pluslandik" falan filan yani tam olarak amaç ne premium üyelik almış olabilirsin tamamda millet napsin bunu 😅🥲
  • 10-07-2022, 10:37:29
    #2
    İnsanların bir anlık sevinçleri olarak görüyorum. 😊
  • 10-07-2022, 10:37:30
    #3
    Sırf konu açmış olmak için
  • 10-07-2022, 10:38:06
    #4
    Reklam
  • 10-07-2022, 10:38:09
    #5
    Normaldir hocam çoğu genç kardeşimiz heyecanla istekle birşeyler yapıp kazanmaya başarmaya çalışıyor.. R10 çoğu gencin bu hayatta ilk parasını kazandığı ve kazanmaya çalıştığı ve hayatına dokunduğu ilk yerdir.. Allah herkesin rızkını kazancını bol daim etsin.. Keyifle okuyorum gördüğüm zaman ve hayırlı olsun diyip konularına olumlu yorum yapıp motivelerini daha çok artırmaya çalışıyorum ki istekleri kırılmasın, canla başla mücadele etsinler çünkü mutlu olduklarını görünce, kazanıp birşey yaptıklarına şahit olunca bizde mutlu oluyoruz...

    İnanmak başarmanın yarısıdır 👍 16 yıl evel r10’a üye oldum o zamanlar daha çocuk yaştaydım, aynı heyecanı aynı duyguları vaktinde bizde yaşadık, o yıllarda ilk premium üyelik aldığımda bende böyle mutlu olmuştum, çünkü kazanmaya başlıyordum ve bu insana güç moral veriyordu.. Şuan 32 yaşındayım 2 çocuk babasıyım ve halen r10’dayım... İyi forumlar dilerim herkese..
  • 10-07-2022, 10:38:40
    #6
    Selam. Sevincini paylaşmak içindir sanırım. 🙂
  • 10-07-2022, 10:39:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    saitaksungur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanların bir anlık sevinçleri olarak görüyorum. 😊
    Bu kadar basit şeylere sevinmeleride ayrı güzel 😃
  • 10-07-2022, 10:39:27
    #8
    Cringe
  • 10-07-2022, 10:40:34
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Jesie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cringe
    Banada öyle geliyorda insanlara bişey demeye gelmiyor hemen sinir patlaması 😂