google son 25 mayıs güncellemesi ile 99 yılına döndü resmen. yıl olmuş 2022, binlerce mühendis çalıştıran google, ilk kimin yayınladığını anlayamayacak kadar cahil, yuh artık. zaten 3-5 kişi vardı özgün çalışan, bu algoritmalar yüzünden birkaç yıl sonra onlar da kalmayacak, herkes spamcı olacak. zaten açık açık diyor; "siteniz mükemmelde olsa ben her 6 ayda bir güncelleme ile yerin dibine sokarm, illa sorun olmasına gerek yok" diyor.