Merhaba, kısa süredir forumda hizmet vermekteyim. Platin üyelik kullanıyorum fakat mevcut indirim dolayısıyla Kurumsal üyelik alsam mı diye düşünüyorum.
Kurumsalın platinden artısı konuyu 1 saatte bir yukarı taşıma ve tüm başlıklarda ticari konu yukarı taşıyabilme. Zaten çok aktif kullanıyorum forumu.
Sizce bu şekilde devam etmek mi daha mantıklı yoksa 6 aylık kurumsal almak mı ?
Platin vs Kurumsal üyelik?
12
●602
- 09-07-2022, 17:26:25Levi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleUp sistemi güzel fakat bulunduğum sektörde (account & lisans ve sosyal medya hesap satışı) çok fazla kategori reklamı vb gibi reklam verenler varken up sonrası onların gölgesinde kalıyoruz. Bu yüzden konu yukarı taşımanın çok etkisini göremiyorum maalesef.Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2022, 17:26:52Teşekkür ederim hocam size çok yakışmış 🥳Atm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2022, 17:28:03Üyeliği durdurulduHayırlısıyla kararcam hocam bugün darısı başınızaselimgezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2022, 17:49:20

