Merhaba, kısa süredir forumda hizmet vermekteyim. Platin üyelik kullanıyorum fakat mevcut indirim dolayısıyla Kurumsal üyelik alsam mı diye düşünüyorum.
Kurumsalın platinden artısı konuyu 1 saatte bir yukarı taşıma ve tüm başlıklarda ticari konu yukarı taşıyabilme. Zaten çok aktif kullanıyorum forumu.
Sizce bu şekilde devam etmek mi daha mantıklı yoksa 6 aylık kurumsal almak mı ?