• 09-07-2022, 17:21:57
    #1
    GZR
    Tek Niyet: Memnuniyet ✅
    Merhaba, kısa süredir forumda hizmet vermekteyim. Platin üyelik kullanıyorum fakat mevcut indirim dolayısıyla Kurumsal üyelik alsam mı diye düşünüyorum.
    Kurumsalın platinden artısı konuyu 1 saatte bir yukarı taşıma ve tüm başlıklarda ticari konu yukarı taşıyabilme. Zaten çok aktif kullanıyorum forumu.
    Sizce bu şekilde devam etmek mi daha mantıklı yoksa 6 aylık kurumsal almak mı ?
  • 09-07-2022, 17:23:39
    #2
    Atm
    Üyeliği durduruldu
    Bence almalısınız hocam mor size yakışır
  • 09-07-2022, 17:23:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Up sistemi çok iyi
  • 09-07-2022, 17:24:14
    #4
    En kısa cevabı vereyim;
  • 09-07-2022, 17:26:25
    #5
    GZR
    Tek Niyet: Memnuniyet ✅
    Levi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Up sistemi çok iyi
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kısa cevabı vereyim;
    Up sistemi güzel fakat bulunduğum sektörde (account & lisans ve sosyal medya hesap satışı) çok fazla kategori reklamı vb gibi reklam verenler varken up sonrası onların gölgesinde kalıyoruz. Bu yüzden konu yukarı taşımanın çok etkisini göremiyorum maalesef.
  • 09-07-2022, 17:26:52
    #6
    GZR
    Tek Niyet: Memnuniyet ✅
    Atm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence almalısınız hocam mor size yakışır
    Teşekkür ederim hocam size çok yakışmış 🥳
  • 09-07-2022, 17:28:03
    #7
    Atm
    Üyeliği durduruldu
    selimgezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam size çok yakışmış 🥳
    Hayırlısıyla kararcam hocam bugün darısı başınıza
  • 09-07-2022, 17:40:42
    #8
    Her ay platin alıyorsanız, kurumsal alın 6 ay kullanın
  • 09-07-2022, 17:49:20
    #9
    website adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ay platin alıyorsanız, kurumsal alın 6 ay kullanın
    Siz kurumsal mısınız hocam?