• 09-07-2022, 11:52:41
    #1
    Merhaba hocalarım zula da video çekmek istiyorum kendim hesabım çok düşük zula da oynamıyorsaninız kenarda köşedeyse hesabınızla oynıyabilir miyim
  • 09-07-2022, 12:03:44
    #2
    Bence zula dışında bir oyuna yönelin hocam, zula bitmiş durumda 3 sunucu anca doluyor ve videoları izlenmiyor artık.
  • 09-07-2022, 12:08:49
    #3
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence zula dışında bir oyuna yönelin hocam, zula bitmiş durumda 3 sunucu anca doluyor ve videoları izlenmiyor artık.
    Sistemim yüksek ama hoşuma gidiyor
  • 09-07-2022, 12:24:55
    #4
    hocam valorant oynarsanız daha çok zevk alırsınız zula eskide kaldı sunucuları dolmuyor bile.
  • 01-08-2022, 15:02:17
    #5
    Teşekkürler