Otomatik Exe Çalıştırma - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Otomatik Exe Çalıştırma
2
●
94
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Otomatik Exe Çalıştırma
08-07-2022, 16:23:56
#1
greencoder
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
merhabalar, otomatik olarak exe dosyalarını çalıştırıp zamanlı şekilde kapatabileceğim bir yol var mı internette hiç kaynak yok
08-07-2022, 16:26:23
#2
A.AY
Browser Automation Studio adlı programa şuanki exeleri tanımlayıp, zamanda ekleyip nezaman çalışıp nezaman çalışmamasını belirleyebilirsiniz
08-07-2022, 16:28:39
#3
ulsdmrc
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Windows içerisinde bulunan Task Scheduler ile bu işlemi gerçekleştirebilirsiniz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler