• 08-07-2022, 14:10:54
    #1
    Selamlar hocalarım günlük harcamalarım boş boş takıldığımız günlerde bile nerdeyse cebimden 300 lira para çıkıyor artık anlamıyorum bu para nereye gidiyor? para harcamayı azaltmak için verebileceğiniz taktik var mı ?
  • 08-07-2022, 14:11:30
    #2
    bilmukabele aynı durumdan mustaribiz hocam
  • 08-07-2022, 14:12:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Dışarı çıkmayın hocam yeterli
  • 08-07-2022, 14:15:48
    #4
    Paranın adı var.
  • 08-07-2022, 14:17:43
    #5
    zamnın üstüne zam onunda üstüne zam geldiği için gayet normal
  • 08-07-2022, 14:25:50
    #6
    Bakkala bile selam verince cepten en az 150 TL çıkıyor. Dışarıda 1-2 saat çay kahve vs içmeyi geçtim ekmek sigara cips gibi günlük rutin alışveriş bile çok can yakar oldu. 300 TL şu ekonomi de hiç yüksek para değil sorun aslında belli
  • 08-07-2022, 14:29:28
    #7
    Hocam sizlik hiç bir durum yok. Sorunu kendinizde aramayın. Şu an herkes te öyle.
    2 tane ekmek alsan cebinden 10TL çıkıyor.
    O yüzden artık 100-200-300TL gibi rakamlar artık bana 10-20-30TL gibi gelmeye başladı.