• 05-07-2022, 17:29:49
    #1
    Dünden beri çok yoğun bir halsizlik var üzerimde. Gece ilk defa bu kadar erken yatasım geldi kafamı kaldıramadım resmen. Bugünde keza aynı şekilde. Hem baş ağrısı hem de baya bir yorgunluk mevcut. Ufak ufak kuru öksürük de var.

    Covid olabilir mi sizce ve test yaptırmak, karantina süreci nasıl işliyor mevcut zamanda? Teşekkürler.
    • OziyWeb
    OziyWeb bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-07-2022, 17:30:42
    #2
    Kurumsal Üye
    Olabilir bence yüzde 95 oranda
  • 05-07-2022, 17:33:40
    #3
    Covid-19 belirtisi : Hiç bir belirti olmaması.

    En azından ben de öyle oldu, (5) kere geçirdim. Hepsi aynı.
  • 05-07-2022, 17:36:41
    #4
    Hocam merhaba dün test oldum ve bugün haberi geldi maalesef ki pozitifmişim eskisi kadar sıkı değil bu konular hastaneye gidip söylediğiniz de zaten yüksek ihtimalle sizden bir test istiyorlar yaklaşık 12 saat içinde de test çıkıyor. (yerinden yerine göre değişiklik gösterebiliyor) Sonrasında size bir C vitamini bir Parol bir kaçta farklı ilaç yazıp yolluyorlar bir hafta ev karantinası var ateşiniz her çıktığında veya ağrınız çoğaldığında Parol almanız (en fazla 5 saate bir) diğer ilaçları da üstlerinde yazdığınca kullanmanız isteniyor. Yani evde çalışıyorsanız gidip yaptırın derim hocam yok yaptıramam işe gidiyorum derseniz (isterseniz bir haftalık rapor da yazdırabiliyorsunuz.) o zaman da Eczaneden bir C Vitamini bir de parol temin edip kendi kendinize atlabilirsiniz.
    Testiniz pozitif çıktığı anda sizi telefonla arıyorlar ve nasıl olduğunuzu falan soruyorlar.
    Not: Aşılı değilseniz kesinlikle bir hastaneye gitmenizi öneririm 3 doz aşım var ve sadece hafif halsizlik ve hafif ateş ile geçiriyorum.
  • 05-07-2022, 17:38:00
    #5
    Yosnac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhaba dün test oldum ve bugün haberi geldi maalesef ki pozitifmişim eskisi kadar sıkı değil bu konular hastaneye gidip söylediğiniz de zaten yüksek ihtimalle sizden bir test istiyorlar yaklaşık 12 saat içinde de test çıkıyor. (yerinden yerine göre değişiklik gösterebiliyor) Sonrasında size bir C vitamini bir Parol bir kaçta farklı ilaç yazıp yolluyorlar bir hafta ev karantinası var ateşiniz her çıktığında veya ağrınız çoğaldığında Parol almanız (en fazla 5 saate bir) diğer ilaçları da üstlerinde yazdığınca kullanmanız isteniyor. Yani evde çalışıyorsanız gidip yaptırın derim hocam yok yaptıramam işe gidiyorum derseniz (isterseniz bir haftalık rapor da yazdırabiliyorsunuz.) o zaman da Eczaneden bir C Vitamini bir de parol temin edip kendi kendinize atlabilirsiniz.
    Not: Aşılı değilseniz kesinlikle bir hastaneye gitmenizi öneririm 3 doz aşım var ve sadece hafif halsizlik ve hafif ateş ile geçiriyorum.
    Çok teşekkürler hocam tavsiyeleriniz için.
  • 05-07-2022, 17:40:16
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler hocam tavsiyeleriniz için.
    Ne demek hocam geçmiş olsun.