Arkadaşlar merhaba, 28 yaşına kadar gitmedim şimdi tecili bozdurdum Ağustos'dan sonra askerim inşallah. Askerliğini yeni yapmış ya da bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
Telefon nasıl sokuyorsunuz içeriye?
Askere Telefon Sokma Hakkında (Soru)
10
●546
- 04-07-2022, 18:59:271 paket kuru ıslak mendil içine koymuştum. Üstüne 1 pakette ıslak ıslak mendil koyuyorsun. İlkine bakıp ikincisini es geçiyor. Şarjı bile ıslak mendilin içinde ediyordum. Ama iyice kurut.
- 04-07-2022, 18:59:28Acemide gideceğin yerlerde yoğunluğa göre sokabilirsin dikkat etmezlerse onlarda usta asker oluyor size bakanlar. Usta birliğindede üst devrelerden ancak yada kargolatırsın şimdi çarşı izinleride açık acemide yok ama ustada her türlü sokarsınBluesia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2022, 19:02:331) En yakın telefoncuya gidiyoruz kaliteli bir 3310 alıyoruz.
2) asker hattı alıp askere gidiyoruz.
komutan: telefonu çıkart !
Asker: içinde asker hattı takılı 3310'u masaya vuruyoruz. Masa bam kırıldı :/
Komutan: tamam geç!
Hepsi bu hocam basit şeyler