• 04-07-2022, 19:19:08
    #10
    Sivasta askerliğimi yaptım. 10 gün önce geldim. Acemide tuşlu telefona bir şey demiyorlar zaten onu al. 21 gün takıl. Sonra gideceğin yerlerde senden öncekiler nasıl soktuysa hastane yoluyla, tellerden, içerideki sivillerden vs. bir yol gösterirler merak etme.
  • 04-07-2022, 20:52:25
    #11
    Bize dedelerimiz bırakmıştı bizde torunlara bıraktık. Tel sokucam diye uğraşma illa bulunur. İçeri gir ortamı tanı daha sonra söfer tertip edin dışardan her türlü girişi yapar.