Merhaba, 2. el Redmi 8A cihaz aldım. Bilgisayara bağlamaya çalışıyorum.
Orijinal bir kablo ile bağlantı kurmaya çalışıyorum.
Saniyede bir sürekli bağlantı kopuyor.
Driverları denedim olmadı, USB yerini kontrol ettim sorun yok başka cihazlar bağlanıyor.
Kablo adaptöre taktığımda şarj oluyor, telefonun şarj yerinde ya da kablo bağlantısında sorun yok.
Telefonu bilgisayara sorunsuz nasıl bağlayabilirim?
Edit: Driverları kurup bilgisayarı yeniden başlatıp arkadaki porta takınca düzeldi.
YARDIM - USB Bağlantı Hatası
8
●122
- 04-07-2022, 02:07:582 arkadaki 3 öndeki portları denedim, sorun düzelmedi.bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2022, 02:11:15Driverları Aygıt yöneticisinden komple silin.Markelas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada ki driverları baştan temiz bir yükleme yaparak deneyiniz. - 04-07-2022, 02:12:05Driverları kurmuştum, bilgisayarı yeniden başlatıp arka porta taktığımda düzeldi. Teşekkür ederim.bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2022, 02:15:19Yazılım yükleme, dosya aktarımı v.b işlemlerde bilgisayarın arkasında olan usb portlarını kullanınız.Markelas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu gibi durumlarda herşeyi doğru ve sorunsuz yaptıktan sonra cihazı görmüyor veya kopmalar oluyorsa telefonun şarj soketindeki bağlantı yollarında kopukluk vardır.Bu gibi durumlarda cihaz şarj olabilir ama bilgisayarı görmez Aklınız da bulunsun.
Hayırlı geceler. - 04-07-2022, 02:16:22Tekrar çok teşekkür ederim, hayırlı gecelerbozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle