• 04-07-2022, 02:04:16
    #1
    Merhaba, 2. el Redmi 8A cihaz aldım. Bilgisayara bağlamaya çalışıyorum.
    Orijinal bir kablo ile bağlantı kurmaya çalışıyorum.
    Saniyede bir sürekli bağlantı kopuyor.
    Driverları denedim olmadı, USB yerini kontrol ettim sorun yok başka cihazlar bağlanıyor.
    Kablo adaptöre taktığımda şarj oluyor, telefonun şarj yerinde ya da kablo bağlantısında sorun yok.
    Telefonu bilgisayara sorunsuz nasıl bağlayabilirim?

    Edit: Driverları kurup bilgisayarı yeniden başlatıp arkadaki porta takınca düzeldi.
  • 04-07-2022, 02:05:23
    #2
    Bilgisayar Masaüstü mü Laptop mu ?
  • 04-07-2022, 02:05:39
    #3
    bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayar Masaüstü mü Laptop mu ?
    Masaüstü
  • 04-07-2022, 02:07:11
    #4
    Kabloyu diğer portlar da denediniz mi? Ön tarafa takmayınız.Arkada olan usb portlarını denediniz mi ?
  • 04-07-2022, 02:07:58
    #5
    bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kabloyu diğer portlar da denediniz mi? Ön tarafa takmayınız.Arkada olan usb portlarını denediniz mi ?
    2 arkadaki 3 öndeki portları denedim, sorun düzelmedi.
  • 04-07-2022, 02:11:15
    #6
    Markelas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 arkadaki 3 öndeki portları denedim, sorun düzelmedi.
    Driverları Aygıt yöneticisinden komple silin.

    Burada ki driverları baştan temiz bir yükleme yaparak deneyiniz.
  • 04-07-2022, 02:12:05
    #7
    bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Driverları Aygıt yöneticisinden komple silin.

    Burada ki driverları baştan temiz bir yükleme yaparak deneyiniz.
    Driverları kurmuştum, bilgisayarı yeniden başlatıp arka porta taktığımda düzeldi. Teşekkür ederim.
  • 04-07-2022, 02:15:19
    #8
    Markelas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Driverları kurmuştum, bilgisayarı yeniden başlatıp arka porta taktığımda düzeldi. Teşekkür ederim.
    Yazılım yükleme, dosya aktarımı v.b işlemlerde bilgisayarın arkasında olan usb portlarını kullanınız.

    Bu gibi durumlarda herşeyi doğru ve sorunsuz yaptıktan sonra cihazı görmüyor veya kopmalar oluyorsa telefonun şarj soketindeki bağlantı yollarında kopukluk vardır.Bu gibi durumlarda cihaz şarj olabilir ama bilgisayarı görmez Aklınız da bulunsun.
    Hayırlı geceler.
  • 04-07-2022, 02:16:22
    #9
    bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılım yükleme, dosya aktarımı v.b işlemlerde bilgisayarın arkasında olan usb portlarını kullanınız.

    Bu gibi durumlarda herşeyi doğru ve sorunsuz yaptıktan sonra cihazı görmüyor veya kopmalar oluyorsa telefonun şarj soketindeki bağlantı yollarında kopukluk vardır.Aklınız da bulunsun.
    Hayırlı geceler.
    Tekrar çok teşekkür ederim, hayırlı geceler