Aslen Fizikciyim, kısa bir dönem dershanelerde öğretmenlik yaptım. Üniversite bitip de askerlik yapana kadar (1 sene) pastanede bulaşıkçılıkdan başlayıp pastacılığa kadar ilerledim. Ustamın yoğun ısrarlarına rağmen askerden sonra pastacılık sektörüne dönmeyerek uluslararası bir ilaç firmasında mümessil olarak çalıştım. İlaç sektöründe ki ***********, kaypaklık, yalan dolandan ötürü sektörü bırakarak işsiz kaldığım için bir hırdavatçıda depo-sevkiyat elemanı olarak işe başladım. Hırdavat sektörünü sevdim, çok şükür kısa sürede orada da ilerleyerek Alman hırdavat ve el aletleri firması olan Wurth firmasında pazarlama uzmanı olarak işe başladım. Tabi ki bu sektörü de bırakarak

iş güvenliği uzmanı oldum ve aktif olarak iş güvenliği uzmanlığı yapıyorum ve yine bu sektörü de bırakmayı düşünüyorum