• 05-07-2022, 12:58:47
    #64
    Aslen Fizikciyim, kısa bir dönem dershanelerde öğretmenlik yaptım. Üniversite bitip de askerlik yapana kadar (1 sene) pastanede bulaşıkçılıkdan başlayıp pastacılığa kadar ilerledim. Ustamın yoğun ısrarlarına rağmen askerden sonra pastacılık sektörüne dönmeyerek uluslararası bir ilaç firmasında mümessil olarak çalıştım. İlaç sektöründe ki ***********, kaypaklık, yalan dolandan ötürü sektörü bırakarak işsiz kaldığım için bir hırdavatçıda depo-sevkiyat elemanı olarak işe başladım. Hırdavat sektörünü sevdim, çok şükür kısa sürede orada da ilerleyerek Alman hırdavat ve el aletleri firması olan Wurth firmasında pazarlama uzmanı olarak işe başladım. Tabi ki bu sektörü de bırakarak iş güvenliği uzmanı oldum ve aktif olarak iş güvenliği uzmanlığı yapıyorum ve yine bu sektörü de bırakmayı düşünüyorum
  • 05-07-2022, 13:39:57
    #65
    Bir fabrikada bilgi işlem müdürüyüm, selamlar
  • 06-07-2022, 00:44:59
    #66
    Girişimciyim ama tıp okuyorum 😂
  • 06-07-2022, 02:47:12
    #67
    Birçok becerim var
    Laptop & elektronik tamiri yapıyorum
  • 06-07-2022, 13:20:51
    #68
    Memur, Yazılım Mühendisi
  • 06-07-2022, 13:21:58
    #69
    Emlak ve İstimlak Müdürlüğünde Kalem
  • 06-07-2022, 14:26:06
    #70
    Selamın Aleyküm. Aslında yerinde bir soru olmuş. Çünkü bir kişinin bir bölümü bitirmesi o bölümde ehil olduğu anlamına gelmiyor. Şartlar gereği o bölüme gitmiştir. Puanı yetmemiştir veya daha fazla sınava hazırlanamadan ilgili bölümü tercih etmek zorunda kalmıştır. Bende, şahsen öyle oldu. Puanım iktisat bölümüne yettiği için bu bölümü bitirdim. Sonra yazılım geliştirmeyle tanıştım, sertifikalarını aldım. Severek iş yaptım. Şimdi asıl alanım oldu. Buna ilaveten "bilgisayar programcılığı" bölümünün diplomasını da almayı düşünüyorum. 🤝🙂
  • 06-07-2022, 14:45:56
    #71
    İngilizce Öğretmeni + Trendyol Dropshipping. En kısa zamanda da Amazon inşallah
  • 06-07-2022, 22:32:59
    #72
    Ofis koltuğu ve oyuncu koltuğu üretiyorum.