Selamın Aleyküm. Aslında yerinde bir soru olmuş. Çünkü bir kişinin bir bölümü bitirmesi o bölümde ehil olduğu anlamına gelmiyor. Şartlar gereği o bölüme gitmiştir. Puanı yetmemiştir veya daha fazla sınava hazırlanamadan ilgili bölümü tercih etmek zorunda kalmıştır. Bende, şahsen öyle oldu. Puanım iktisat bölümüne yettiği için bu bölümü bitirdim. Sonra yazılım geliştirmeyle tanıştım, sertifikalarını aldım. Severek iş yaptım. Şimdi asıl alanım oldu. Buna ilaveten "bilgisayar programcılığı" bölümünün diplomasını da almayı düşünüyorum. 🤝🙂