Bi bakabilir misiniz *********** mı sizce - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bi bakabilir misiniz *********** mı sizce
5
●
314
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bi bakabilir misiniz *********** mı sizce
03-07-2022, 22:50:55
#1
alprnoffline
Mart ayında yazmıştı yabancı numara diye bakmadım direkt sildim mesajı şimdi tekrar yazdı (alttaki ekran resmi mart ayına ait alt kısımda ki tarihe göre)
03-07-2022, 22:52:32
#2
Ataber
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Müşteri Müşteridir ön ödemeni al gönderirse yaparsın
03-07-2022, 22:53:15
#3
alprnoffline
Ataber adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Müşteri Müşteridir ön ödemeni al gönderirse yaparsın
Tabi ki hocam da biraz tırsıyorum sorun olmaz değil mi
03-07-2022, 22:56:12
#4
AlganHan
Bizi mahcup etme
03-07-2022, 22:57:49
#5
AFNaNTiK
Hocam ön ödeme alın, gerisini boş verin. Ön ödeme yaparsa devam edin, neyinden korkuyorsunuz ki?
03-07-2022, 23:32:36
#6
halil_hrm06
Forumda yabancı kişiler mevcut galiba banada yazdılar forumdan bulduklarını söylediler ön ödeme yaptım bazıları ile
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler