• 03-07-2022, 22:50:55
    #1
    Mart ayında yazmıştı yabancı numara diye bakmadım direkt sildim mesajı şimdi tekrar yazdı (alttaki ekran resmi mart ayına ait alt kısımda ki tarihe göre)




  • 03-07-2022, 22:52:32
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Müşteri Müşteridir ön ödemeni al gönderirse yaparsın
  • 03-07-2022, 22:53:15
    #3
    Ataber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri Müşteridir ön ödemeni al gönderirse yaparsın
    Tabi ki hocam da biraz tırsıyorum sorun olmaz değil mi
  • 03-07-2022, 22:56:12
    #4
    Bizi mahcup etme
  • 03-07-2022, 22:57:49
    #5
    Hocam ön ödeme alın, gerisini boş verin. Ön ödeme yaparsa devam edin, neyinden korkuyorsunuz ki?
  • 03-07-2022, 23:32:36
    #6
    Forumda yabancı kişiler mevcut galiba banada yazdılar forumdan bulduklarını söylediler ön ödeme yaptım bazıları ile