Shell mi Opet mi?
28
●942
- 26-07-2022, 16:59:023 aylıktan kastım ben alalı 3 ay oldu araç 2008 model.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yağ yakma olayı yok sanırım en azından ben öyle düşünüyorum Yağ değişimi yaptıktan sonra 1800km yaptım seviye hala aynı tağ yaksa seviye düşmez mi?