Merhaba.
Uzaktanmasaüstü ile bağlandığımız bir serverımız var.
Bu Servera ortalama 10-12 bilgisayar bağlanmakta. Bunun için Lisans almamız gerekiyormuş. Konu hakkında bilgi sahibi olan arkadaşlarımdan yardım bekler. Satışını yapan varsa fiyatını iletmesini rica ederim.
Uzaktan Masaüstü Lisansı Arıyorum
0
●78