Vodafone fiberim var canli yayin yapicam pcim benim icin yeterli bence ama yayin acinca surekli anlik takilmalar oluyor vodafone da herkes sikayetci 2 yillik yenilemstm smdi kapattirsam cayma odermiyim herkes odemesen bsey olmaz diyor basindan gecen var mi