• 27-06-2022, 22:11:46
    #1
    Selamlar arkadaşlar, babamın dükkandan telefonu çalındı. Polise vs gittik ama açıkçası benim pek ümidim yok. Çünkü daha önce pc'mi çaldırmıştm bir sonuç çıkmamıştı.

    Polis de karakolda babama teli açtığı an sisteme düşer biz alırız tarzında bir şey demiş.

    Var mı başına gelen, bulunur mu, ne diyorsunuz?
  • 27-06-2022, 22:12:42
    #2
    telefon marka model nedır hocam
  • 27-06-2022, 22:13:06
    #3
    Hernie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefon marka model nedır hocam

    Huawei p40 hocam.
  • 27-06-2022, 22:13:30
    #4
    marka model fark etmeksizin eğer satın aldığınızda IMEI numarası size kayıtlıysa bunu bildirin veya GSM operatörü sayfasından IMEI numarasına bakın. IMEI değişmediği sürece telefonu açtığı an bulunur.
  • 27-06-2022, 22:13:41
    #5
    ıphone falan olsaydı bulunurdu a androıd zor hocam ya
  • 27-06-2022, 22:14:15
    #6
    ajanshome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    marka model fark etmeksizin eğer satın aldığınızda IMEI numarası size kayıtlıysa bunu bildirin veya GSM operatörü sayfasından IMEI numarasına bakın. IMEI değişmediği sürece telefonu açtığı an bulunur.
    P40 cihazlara imei atılmıyor hocam.
  • 27-06-2022, 22:15:40
    #7
    Gmail üzerinden telefonun
    konumuna bakmayı denediniz mi?
  • 27-06-2022, 22:17:16
    #8
    GoogleAdwords adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gmail üzerinden telefonun
    konumuna bakmayı denediniz mi?

    Alan kişi telefonu direk kapattı. Açık mı bilmiyorum. Google servisleri Huawei p40 modelinde yok. Cihazımı bul özelliği de sanırım kapalı
  • 27-06-2022, 22:34:19
    #9
    Sunucu Optimizasyonu⚡
    Merhaba,
    Bulunmaz hocam