Selamlar arkadaşlar, babamın dükkandan telefonu çalındı. Polise vs gittik ama açıkçası benim pek ümidim yok. Çünkü daha önce pc'mi çaldırmıştm bir sonuç çıkmamıştı.
Polis de karakolda babama teli açtığı an sisteme düşer biz alırız tarzında bir şey demiş.
Var mı başına gelen, bulunur mu, ne diyorsunuz?