Yaptığım post tasarımlarını yorumlar mısınız? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yaptığım post tasarımlarını yorumlar mısınız?
4
●
164
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Yaptığım post tasarımlarını yorumlar mısınız?
27-06-2022, 00:55:20
#1
mustafalk
Merhaba dostlar, yaptığım
sosyal medya post
tasarımlarından bazılarını aşağıya koydum. Genel olarak yorumlayabilir misiniz? Teşekkürler şimdiden.
27-06-2022, 00:55:58
#2
cagatayzcn
3. mükemmel
27-06-2022, 01:37:38
#3
Takva
Çok beğendim. Emeğinize sağlık
27-06-2022, 02:01:38
#4
HamzaYak
Dün geceki logolar kadar güzeller hocam
27-06-2022, 02:09:19
#5
MilleniumAI
Üst düzey çalışmalar tebrik ederim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler