• 26-06-2022, 13:50:30
    #1
    Arkadaşlar selamlar oyuncu koltuğu almayı düşünüyorum,özellikle kumaş olması nedeniyle hawk serisi ön plana çıkıyor daha önce ürünü satın alan arkadaşlar memnun mu
  • 26-06-2022, 13:59:57
    #2
    hawkı bilmem ama calitte alma 2 senede 1.5 sene aktif kullandım kolçakları söküldü derileri yırtıldı
  • 26-06-2022, 14:12:55
    #3
    Hawk kullanmıyorum ama Xdrive'ın bir modeli var: xDrive Fırtına.
    Yaz geldi ve oturamıyorum bile, çok fazla terletiyor.
    Tavsiye etmem.