Hawk Oyuncu Koltuğu Kullanan Var Mı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hawk Oyuncu Koltuğu Kullanan Var Mı ?
2
●
94
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hawk Oyuncu Koltuğu Kullanan Var Mı ?
26-06-2022, 13:50:30
#1
Atacbala
Arkadaşlar selamlar oyuncu koltuğu almayı düşünüyorum,özellikle kumaş olması nedeniyle hawk serisi ön plana çıkıyor daha önce ürünü satın alan arkadaşlar memnun mu
26-06-2022, 13:59:57
#2
Balici
hawkı bilmem ama calitte alma 2 senede 1.5 sene aktif kullandım kolçakları söküldü derileri yırtıldı
26-06-2022, 14:12:55
#3
esadbozkaya
Hawk kullanmıyorum ama Xdrive'ın bir modeli var: xDrive Fırtına.
Yaz geldi ve oturamıyorum bile, çok fazla terletiyor.
Tavsiye etmem.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler